Med sto najboljših trajnostnih destinacijskih zgodb se je na predlog Občine Ajdovščina uvrstilo tudi spletišče Tržnica na borjaču. Organizacija Green Destinations je trajnostno naravnan projekt prepoznala kot eno izmed pomembnih zgodb razvoja odgovornega turizma na svetu.
Tržnica na borjaču je nastala kot skupen projekt treh občin – občine Ajdovščina, občine Renče-Vogrsko in Mestne občine Nova Gorica. Občina Ajdovščina jo je v sklopu Zelene sheme slovenskega turizma in kot prejemnica srebrnega znaka Slovenia Green Destinations prijavila na izbor sto trajnostnih zgodb na svetu. Tržnica na borjaču potrošnikom omogoča lažji dostop do lokalno pridelane hrane. Ponudnikom pa tržnica predstavlja orodje za neposredno trženje pridelkov in izdelkov končnemu kupcu. Gre za koncept neposrednega trženja pridelkov in izdelkov mimo klasičnih trgovsko-logističnih dobavnih verig. Spletišče deluje pod okriljem Regijske razvojne agencije ROD in je v času epidemije poželo vse več zanimanja.
Trajnostno naravnan projekt so prepoznali tudi v organizaciji Green Destinations, ki je Tržnico na borjaču na seznam top 100 trajnostnih zgodb uvrstila na podlagi pristopa, ki ustvarja kakovostno okolje za lokalno prebivalstvo in nudi hkrati atraktivno izkušnjo za obiskovalce. Koncept spletišča pa lahko služi kot navdih drugim destinacijam.
Poleg spletišča Tržnica na borjaču so se v slovenskem prostoru na seznam uvrstili še naslednje destinacije: Bohinj s spodbujanjem trajnostne mobilnosti; Logarska dolina – Solčavsko s prizadevanjem za krajše nabavne verige in promocijo lokalne hrane; Rogla–Pohorje s strateškim vodenjem združene destinacije štirih občin; Ljubljana s projektom združevanja kulinarike in kulture KulKul trenutek; Miren Kras s projektom promocije kulinarične dediščine špargljev in dolina Soče s strategijo okrevanja turizma po epidemiji covida-19.
TRŽNICA NA BORJAČU © Vse pravice pridržane, 2021 | KOLOFON | Izdelava spletnega portala: Agencija Kodnes